Online alışverişin kolaylıkları saymakla bitmez. Uzun kasa kuyruklarına maruz kalmamak, satın aldığın ürünün ayağına gelmesi, ürünün detaylarını sayfasında okuyabilmek, istediğin ürünler arasında tercihlerin doğrultusunda kıyaslama yapabilmek, istediğin an istediğin yerde ihtiyaç duyduğun parçaları satın alabilmek… Bu kolaylıkların yanında internetten alışveriş yaparken yaşadığımız yegane çekince ise satın aldığımız ürünün bedeninin bizim için uygun olduğundan emin olmamak. Şanslıyız ki müşterilerinin ihtiyaçlarını çok yakından takip eden, bu ihtiyaçlarla uyumlanan markalar var ve bize koşulsuz müşteri memnuniyeti sunacak uygulamaları hızla hayata geçiriyorlar.
Moda Kapıda Hizmeti
Müşterisini memnun etmeyi birinci önceliği haline getirmiş bir marka olan Hemington, Türkiye’de öncü bir hizmeti başlatarak satın aldığın ürünün bedeninin olmaması ihtimalini ortadan kaldırıyor. İstanbul’da bulunman ve en az 3000 TL alışveriş yapman halinde Moda Temsilcisi seni telefonla arıyor ve sana uygun olan gün ve saati öğrendikten sonra seçtiğin ürünün bir büyük ve bir küçük bedenini kapına getiriyor. Böylece ürünün üç farklı bedenini deneyerek sana tam uyan ürünü belirleme şansına sahip oluyorsun. Türkiye’de bir ilk olan Moda Kapıda Hizmeti’ni en kısa zamanda değerlendirmeni ve bu harika konforu deneyimlemeni öneririz. Özellikle her şeyin ilkini deneyimlemeyi sevenlerin bu hizmetten çok memnun kalacağına eminiz 🙂
1 yorum
[…] Birbirinden şık spor kombinlerini kapınıza getirelim! […]
Yorumlara kapalıdır.